HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

One minute...

2009.01.21. 22:21 Grandpa Gee

... körülbelül ennyire álltam ma meg.

Mert ma egész nap történt valami, ma egész nap megint csak pörgés volt, egyedül az este volt nagyon kellemes és nyugodt.
Hazafelé jöttem, mikor úgy éreztem meg kell állni. Jó, mindenki szépen leteszi a telefont, nem zakkantam meg... Egyszerűen ott, az utca közepén, meg kellett állnom. Egyedül voltam, esett, és felnéztem. Ennyi volt, átment az agyamon minden, de minden. A ma, a tegnap, és az elmúlt hetekből minden. Mint a midnight-express, átrobogott az agyamon.
Aztán persze, elindulni nem úgy kell, mint a sablonos hollywood-i filmekben, hogy még felfele nézünk. Semmi gond, cipő majd kiszárad reggelre :)

Namegasztan, holnapután  Project Geneva. Speeddel mar be vagyunk sózva. :) Szépen leszerveztünk mindent, ami a jelenlegi hajtás mellett már önmagában is kész csoda. 3 nap, egy hátizsák, nagy parádé. A poénokat nem lövöm le előre, majd az utijelkóban szépen meg lészen írva minden. Közben mormolunk egy halk imát, hogy Ferihegyen ne kezdjék újra a sztrájkot, ne késsen a gép, ne ömöljön az eső és Speed is borotválkozzon meg (security-checknél jelenlegi fizimiskájával lehetnek gondok... :).

Holnap még kis tapasómalom, azán hétfőn back az élményekkel és részletekkel.

Tsók!

3 komment

Címkék: utazás gondolatok genf

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr22894514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.01.21. 22:47:40

ma este megberetvalkozom, ne aggodj... persze nem mondtad, hogy hol :D:D:D:D:D:D:D:D

Ladybugee 2009.01.22. 11:44:17

ezek szerint a svájci csajok biztonságban vannak :D
GO BOYS, GO! :DDD

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.01.22. 16:39:55

éppenhogy nem is sejtik, mekkora veszelynek vannak kiteve, OMG OMG J. HANDSOME IS COMING!!!
süti beállítások módosítása