HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

Eszeveszett pörgés...

2009.01.05. 22:04 Grandpa Gee

...közben keményen zajlik az élet.

Mert mi is van?

  • Valaki egő Suzukival megy kávézni reggel. Majd fizetés nélkül távozik.
  • A zsidók lövik a palesztinokat és fordítva.
  • Az ukránok csapolják a gázt, mert az övéket is csapolják.
  • Még mindig hideg van.
  • Sok a meló. Majd még több. És ez így megy.
  • Tanulni kéne. Majd még többet, különben rábaszoda lesz. És ez így megy.
  • Befaltam egy adag túrós rétest, tele mazsolával. Utálom a mazsolát.
  • Fáj a fejem. Nem a mazsolától.
  • Ettem egy szelet kenyeret, itthoni sütés. Még hangolni kell, mert úgy érzem téglát nyeltem.
  • A tévéműsor egy nagy nihil.

 

Valamint mára már csodákat nem várok, majd legközelebb áldozok a hétfő oltárán.

Na pá!


 

5 komment

Címkék: hírek rövid hétfő morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr49860268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.01.05. 23:11:12

ha tevet nezel, nem lehetsz sikeres ember

nemethcs 2009.01.07. 16:37:22

Én pedig igyekeztelek reggel felvidítani az sms-sel :-( Lindus

Grandpa Gee 2009.01.07. 17:26:58

@nemethcs: Azzal nem is volt gond Lindus :) Koszonom :)

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.01.08. 22:14:07

aki másokat csendre int, az végképp nem lehet sikeres ember =D
süti beállítások módosítása