HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

Sürgős dolgok

2009.02.18. 10:46 Grandpa Gee

...voltak az elmúlt pár napban.Szó szerint, de mindjárt rátérünk erre is, előbb a kellemes dolgok.
Szombatot Rivel töltöttem. Voltaképpen elterveztük, hogy egész Valentin-napon együtt leszünk, sütünk-főzünk, pihenünk, stb... Viszont pénteken ő kidőlt a sorból gyors lefolyású virusos gyomorproblémák következtében /de szépen tudok fogalmazni néha :-)/. Így csak a délután jutott, addigra ő is túl volt a nehezén, én meg bizonygattam, hogy az ilyet nem szoktam elkapni. Igen, Murphy-t megint kihagytam... A főzés szóba sem jöhetett, ennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat, még egy gyönyörű tortát is kaptam!
Másnap este színházban voltunk. /Tanács: Egyszerre négy nővel ne menj sehova, mert az lesz a vége, hogy egy kellemes rohanás után éppen nem késtek el./ Bár a stílusért nem rajongok, be kell valljam, élveztem a Made in Hungáriát, még akkor is ha Fenyő Miki úgy nézett ki, mint nagyanyám :-)
Hétfő reggel már éreztem, hogy kicsit instabil vagyok, de még bementem dolgozni. Két óra múlva viszont sebesen hagytam el a terepet és az elmúlt másfél napom azzal telt, hogy szorosabbra fűzten viszonyomat a WC-vel és egy szép sárga lavórral.
Most már minden okés, már túl vagyok az első piritóson, délutánra egy rövid sétát is beterveztem, holnap pedig back to Ri and back to work. :)
A Mókás lányoknak meg köszönöm a kitartást!

Most pedig ideje felkelni...

 

1 komment

Címkék: betegseg valentin nap ri

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr3950191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.02.18. 11:52:46

oho, en emlekszem meg h lefikaztad fel eve a sutes-fozest... szoval nem kell itt a témázás róla =D
süti beállítások módosítása