HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

Cost-cut

2009.02.09. 19:10 Grandpa Gee

Egy kicsit innen, egy kicsit onnan, de nyesni kell.

Már a genfi utunk is többeknek burzsújkodásnak tünhetett, viszont úgy vagyok vele, hogy megérte az árát, többszörösen is.  Jelenleg viszont a tandíj, APEH és egyéb kiadások csúnyán borították a költségvetést. Ezért aztán már december végén meghirdettem a januártól esedékes cost-cut (költség-megszorító) programot. A vizsgaidőszak végével már időm is van arra, hogy nekiálljak a gyakorlati megvalósításnak.
A BKV-bérletet úgy ahogy volt, szépen kifelejtem ezentúl az életemből. Mióta levelező képzésre járok, már nem jár a diákbérlet. A teljesáru havibérlet meg 9 rugó. Hát egy nagy lófütyi! November óta másfél-havonta veszek egy 10-es gyűjtőjegyet. Így kb. 1700 forintból kijövök havonta. Persze bliccelek mindenütt, kivéve mondjuk 4-6-os villamost és persze a metrót.
Az előfizetéseket is megnyírbáltam. Kezdtem a Pannonnál, majd Matáv (T-f*sztudja), végül UPC. Ez utóbbinak kivántam már minden szépet, a felsorolástól most eltekintenék, de ha egy pár megszületik belőle, furcsa állatok lesznek. A lényeg az, hogy 7000 forintot vágtam rajtuk, mert az új előfizetőket meg kell nyerni, a régiek meg szopjanak szépen a két évvel ezelőtti árakkal. Matávos telefon meg itthon kell, mert jóanyám ragaszkodik hozzá. Hát legyen, lenyestem ott is egy ezrest. A Pannon ment a legsimábban, ott is levágtam két rugót a módosítások révén. Röviden a program jól halad, az eredményeket várjuk.
Sajnálattal kell közölnöm, hogy igencsak veszélybe került a tavaszi kirándulás a tengerentúlra. Az takarékosság és tartalékképzés szavaknál bukott be a projekt. Remélem csak halasztani kell, törölni nem.

Jah, múlt héten megnéztük a Rockenrolla-t, a must have!


 

2 komment

Címkék: bkv videó upc megszorítás rockenrolla

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr33933015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ladybugee 2009.02.10. 20:05:48

Szóval ezért nem lett bowling sem szervezve... tudom-tudom, rosszabb vagyok, mint egy megakadt lemez. :)

ri 2009.02.11. 08:34:41

mintha már hallottam volna ezt a zenét valahol :P
süti beállítások módosítása