HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

Nincs unatkozás

2009.03.04. 20:35 Grandpa Gee

Az idő megfoghatatlan, inkább események szoros láncolata...Sok jelenleg a meló, de ez már nem lep meg sem engem, sem a körülöttem lévőket. Bármilyen furcsán is hangzik, jelen helyzetben nem bánom, inkább örülök, hogy van mit dolgozni. Jelenleg több project fut párhuzamosan, így le van kötve az egész napom.
Hétvégén volt egy kis pihenés, takarítás, lazítás. Vasárnap Ri átköltözött az új albiba, este segítettem kicsit én is neki, sikerült is nagyjából mindent a helyére tenni. Szerintem megérte a hurcolászás, nekem tetszik nagyon az új lakás. Jah, 190-es heverőt a 190 magas liftbe betuszkolni kifejezetten kihívásnak minősíthető. :-)
Tegnap este sikerült végre Kiskockással /A repülés és fotózás mániákus híve. Ismerünk ilyeneket, ugye? :-)/ is összefutni, egy tál sültkrumpli és egy korsó Guinness mellett. A Sir William-et a Ráday-n csak ajánlani tudom mindenkinek!

Ma este egy 40 perces séta után (;-)) itthon, láb fent, TV ki (be sem), zene be, meg egy pohár narancslé egy extra szendviccsel körítve. Már kétszer nyeltem félre, a faszba francba. Még egy kis csoki hiányzik... :-)

Tervek Grandpa blog szempontból. Állandó rovatokat szeretnék indítani, amelyek heti, kétheti, esetleg havi rendszereséggel hoznak vissza bizonyos témákat. Pár ötlet már kezd körvonalazódni, jövő héten szeretném az elsőt elindítani. Ha esetleg valakinek kipattan valami a fejéből, várom szeretettel a javaslatokat.

Most pedig lassan alvás... Jó éjt!

PS: Holnap megnézzük a Gettómilliomost, majd megírom, hogy megérte-e azt a rakat torz szobrot. :-)

 

3 komment

Címkék: blog munka idő ri

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr1981803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ladybugee 2009.03.05. 10:02:43

Lehetne az egyik állandó rovat a repülés? Lécci-lécci! ;-)))

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.03.26. 22:40:00

kellett bazmeg ezt beírnom, azota csesztel egy budos sort is monitorra vetni (sic!) =D
süti beállítások módosítása