HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

Just so...

2009.02.11. 09:58 Grandpa Gee

Vannak napok, amik az Istennek sem akarnak elindulni.

A mai is egy ilyen. Korán akartam beérni dolgozni, mert korábban akarok innen lelépni.
A buszról ismét kedvem lett volna lerúgdosni pár bűzfészket, no meg pár agressziv nyuggert, akik azt hiszik, hogy azért állok az ajtóban és jelzek, mert nem akarok leszállni. Inkább áthajt rajtam, hogy két másodperccel előbb érhessen a piacra a csirkefarhátért.

Mikor beérek, kiderül, hogy csak dolgozni nem tudok, mert az IT folyamatos balfaszkodásai miatt nem működik a fele rendszerünk.

Tehát marad Obel-től a Just so, hogy rendbekerüljenek az idegeim.

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka videó nyugger morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr58936398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása