HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

A totális elhülyülés...

2008.12.19. 22:14 Grandpa Gee

... kezd elharapódzni, ahogy haladunk szépen az ünnepek felé.


Pár apróság az elmúlt két napból.


Tegnap, vásárlás, mert kellett még pár dolog. Éppen egy adag fagyasztott zöldséget próbáltam meg kihalászni, mikor perifériából látom, hogy mamika a legnagyobb lelki nyugalommal belerámol, majd eltolja az én kocsimat... Utánaeredek (a nyuggerek néha meglepően fürgék tudnak lenni...), hogy hóhahó, enyimé. Reakció: Az az övé! Még mielőtt belementem volna a faszkodásba állóháborúba, egy erős "Nem" kíséretében einstandoltam a kocsit a fagyasztott borsóval.

Mai párbeszéd egy boltban (italtasak beszerzése volt a célom):
- Jó napot kívánok, egy italtasakot szeretnék venni!
- Jó reggelt (így délután 1 körül...), pirosat?
- Milyen színű van még?
- Piros.
- Akkor én pirosat választanék.

- Mindhármat?
- ???

Pár napja, Burger Király:
- Egy Whopper menüt kérek Fantával!
- Üditő milyen lesz?
- ???


Középkorú csóka és a buszsofőr Kökin:
- Ne haragudjon, ez megy Rákoskeresztúrra?
- Igen, ez.
- Biztos?
- Menet közben még eldöntöm... :-)


Szóval úgy látom, sokakra ráfér a pihenés, mert ez kezd eldurvulni. Jut eszembe, fáj a derekam. Valamit ezzel kezdeni kell, mert random módon jön és kezd frusztrálni...

Na pá!

Update: Vettem egy faszányos sálat. Kockás. Nagypapis, jó illatú és megy a szememhez. :D

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás idióta morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr7832369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása