HTML

Grandpa' blogja

Mindennapi dolgok kicsomagolva vagy csak éppen megjegyezve...

Friss topikok

  • Jancsa Jani: várunk... (2010.04.04. 11:46) Restart
  • Veér Farkas: Montargis-ból (és jó a szinkron is) (2010.01.15. 22:39) "Quentin vagyok Montargiers-ből..."
  • ri: @speed: nem is ééértem miről beszélsz, másrészt megmondtam már, hogy nem nagypapa, hanem Gee menjé... (2009.06.01. 14:50) Breaking news!!!
  • Jancsa Jani: hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a feju... (2009.04.17. 06:35) Sorolom...
  • americanpilot: Hat vazzeg, ez azert van, mert nem beszelgetsz/beszelgettek velem mostanaban. :) Akko' elmondtam v... (2009.04.13. 19:27) Running Sushi

Linkblog

Sorolom...

2009.04.16. 16:32 Grandpa Gee

... hogy mik az aktualitások.

Gaskó ismételten szarjon horgonyt vagy boruljon már rá egy villanymozdony...

Este mozi lesz, Halálos iram. Kiváncsi vagyok, hogy az eredeti szereplőkkel és a sztorival tudják-e feledtetni a szánalmas folytatásokat.

A Húsvét jól sikerült, meglocsoltam anyut, nagyit, meg Rii-t is. Kaptam kis tojást, nagy tojást, mókás tojást, meg Rii-től egy képkeretet ajándékba. Beletettem egy képet, amin egymást fojtogatjuk. :-) Imádom. :-)

Készülődés van a Stockholm-projectre (erről később).

Sok a munka és noch dazu meg is fáztam kicsit.

Holnap este sushi. :-)

 

2 komment

Címkék: húsvét rövid grandpa rii

A bejegyzés trackback címe:

https://grandpa.blog.hu/api/trackback/id/tr861069009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

americanpilot 2009.04.16. 20:33:09

Awesomeness! Kiprobalni tapiokapuding, unagi, miso soup (alga meg tofu uszkal benne megismeritek) es elmeselni millen vo't. Puszi menek repulozni.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2009.04.17. 06:35:20

hát még mindig a legelso resz a legjobb, egyedul az a jo, amikor az elejen majdnem lebassza a fejuket a tartalykocsi, aztan mar semmi... minnyá irok rola enis, mer elfelejtettem mult hetvege ota =D
süti beállítások módosítása